Algemene voorwaarden

Algemeen

Lief voor Jezelf gevestigd in Assen, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 96963077.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, overeenkomsten en diensten van Lief voor Jezelf, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen geldig indien deze schriftelijk zijn vastgelegd.

Inschrijvingen

Afspraken kunnen via de e-mal of telefonisch worden gemaakt. Door inschrijving verklaart de deelnemer zich akkoord met deze
voorwaarden.

Betalingen

Betaling voor een sessie dient direct na afloop of voorafgaand te worden voldaan, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Lief voor Jezelf behoudt zich het recht voor om prijzen op elk moment te wijzigen. Prijswijzigingen hebben geen invloed op reeds afgesloten overeenkomsten of reeds betaalde diensten.

Annuleren

Kosteloos annuleren is mogelijk tot 24 uur voor aanvang van de afspraak. Bij annulering binnen 24 uur wordt 50% van het tarief in rekening gebracht. Bij niet verschijnen zonder bericht wordt het volledige bedrag gefactureerd. Lief voor Jezelf behoudt zich het recht voor een sessie te verplaatsen of te annuleren bij overmacht of onvoldoende deelnemers. In geval van annulering door Lief voor Jezelf wordt het reeds betaalde bedrag volledig terugbetaald of, indien de deelnemer daarmee instemt, verplaatst naar een ander moment.

Verantwoordelijkheid

De cliënt is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar gezondheid en welzijn. Sessies bij Lief voor Jezelf zijn bedoeld ter ondersteuning van persoonlijke groei en zijn geen vervanging voor medische of psychologische behandeling. Bij ernstige fysieke of mentale klachten wordt geadviseerd contact op te nemen met een arts.

Klachtenfunctionaris

Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoen aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

Het kan voorkomen dat u als cliënt van mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Geschilleninstantie

Met ingang van [01-12-2025] is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.